utorak, 9. studenoga 2010.

Let na Jelasu - Video



Video u boljoj rezoluciji (Youtube)

Broj komentara: 6:

  1. Wonderfull
    Daniel DALBY
    www.pouchel.com

    OdgovoriIzbriši
  2. fantastično! odabir glazbe nije mogo bit bolji! sve je bolje uz santanu!
    ali sletanje je najmekše koje sam ikad vidijo!
    svaka čast! super jedrilica i super video! jako puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi, i hope you speak some english.
    I would like to build a goat too, but i do not know how to get the american materials (alu tubes for all) in europe... Could you give me an advise?

    OdgovoriIzbriši
  4. hola los felicito por el proyecto! es genial! tendran una lista de materiales para enviarme? muchas gracias! saludos cordiales! mi email en slopez1982@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. hola los felicito por el proyecto! es genial! tendran una lista de materiales para enviarme? muchas gracias! saludos cordiales! mi email en slopez1982@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. hola los felicito por el proyecto! es genial! tendran una lista de materiales para enviarme? muchas gracias! saludos cordiales! mi email en slopez1982@gmail.com

    OdgovoriIzbriši