nedjelja, 11. listopada 2009.

Goat leti

Video materijale mozete pogledati ovdje





































































































Broj komentara: 10:

  1. Kad vec nitko nece komentirati, ja cu probit led! Decki, iznimno mi je drago da ste konacno zgotovili makinu. Jos mi je draze sto se Jozo napokon odljepio od zemlje bez icije pomoci, a najdraze mi je sto sam sve to mogao popratiti fotografijom i videom. Pozdrav i vidimo se ponovo na startu!

    OdgovoriIzbriši
  2. A,jojjj,jel zna mama za to:)))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Strašan projekt. Predobro. Kako je bilo sa nabavom materijala. Jel ima u brodu alumijskih cijevi svih potrebnih dimenzija? I gdje ste dakron uspjeli naći? Koliko vas je sve skupa ispalo novaca na kraju?

    OdgovoriIzbriši
  4. uh frend odlican prikaz, budemo pricali kad se vidimo...pozz... Prki

    OdgovoriIzbriši
  5. decki svaka cast slike su odlicne a i avion je prelijep

    svako dobro i velik pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. OK, ovdje je post iz English zvučnika koristi on-line prevoditelj: Congrats na prekrasan avion i velike fotografije i video. Molimo zadržite ih dolaze s komentarima o tome kako

    OdgovoriIzbriši
  7. svaka čast dečki kad ste na Jelasu

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello. I am interested in building this type of glider, I am from Romania (Europe) and I would like some details on where you purchased the materials from. If you could give me your e-mail address please or a way of contacting you. This is my e-mail: mihaiforna@gmail.com . It would be really helpful. Thank you

    OdgovoriIzbriši
  9. Estou começando a misturar uma buil Cabra 04/01 . Eu gostaria de construir reforços como o seu. Poderia me dar mais detalhes sobre a construção ? Talvez algumas fotos das costelas e as asas?
    Parabéns pelo trabalho fantástico , e obrigado por sua atenção.
    Postais de Ricardo Brasil
    ricoliveira@uol.com.br

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo!
    Svaka čast na smjelom i hrabrom projektu, koji je dokaz da čovjek uz trud može ostvariti san .. o letenju..
    Sretno u novim projektima..

    OdgovoriIzbriši